|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Utslitte ulltrøyer - hva kan jeg gjøre med dem?Nå trenger jeg en liten brainstorming her - hva gjør jeg med utslitte ulltrøyer? Kom gjerne med kreative ideer som jeg aldri ville tenkt på selv!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utslitte ulltrøyer - hva kan jeg gjøre med dem?De som er flekkete kan jo farges. Jeg har farget ull med vanlig klesfarge kjøpt på kolonial og Wilton sin konditorfarge. Veldig greit! Sist farget jeg ulltøyet etter Lillebror som var i blått slik at det ble lilla og står bedre til klærne til Lillesøster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Utslitte ulltrøyer - hva kan jeg gjøre med dem?Jeg har ikke så mye tid til overs til å være kreativ så jeg gir slitte og flekkete klær til HM.
![]() |
#5 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Utslitte ulltrøyer - hva kan jeg gjøre med dem?Tove dem og sy putetrekk/kosedyr/lapper til reparere resten med?
![]() |
#6 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Utslitte ulltrøyer - hva kan jeg gjøre med dem?Tove dem og lage sitteunderlag, ullsåler og slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|