|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
One of These Days
|
![]() Sv: Greit å betille garn fra nettbutikk?Pleier ikke å være noe problem. Malsen og mor sitt garn er veldig godt. Ellers er jeg veldig glad i Wollmeise, men det er vel fortsatt litt vanskelig å få tak i. Må være klar når den dagen hun legger ut nye farger. 123knit.com har mye bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Greit å betille garn fra nettbutikk?Jeg bestiller nesten alt på nett. Både fra Etsy, Webs, garnudsalg.dk, 123knit og norske, særlig fra Pickles. Aldri opplevd noe trøbbel.
![]() |
#4 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Greit å betille garn fra nettbutikk?Er det 200,- kr grensen som gjelder her også? Og er det toll om man går over, eller kun mva? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Greit å betille garn fra nettbutikk?Todamer.no og Pickles.no har jeg veldig god erfaring med.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Greit å betille garn fra nettbutikk?
200 kroners grensen gjelder ja. Men tror det bare er moms og fortolling dersom man går over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Greit å betille garn fra nettbutikk?strikkenett.no er en flott butikk. Masser av tilbud og kvantumsrabatt.
![]() |
#10 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Greit å betille garn fra nettbutikk?
Garn er tollfritt, så det blir kun moms og fortollingsgebyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Greit å bestille garn fra nettbutikk?Eg handler frå Malsen og mor, Pickles og 123knit. I dag har eg bestild frå Garundsalg.dk for første gong, der hadde dei nokre uimotståelege koner med garn. Der stod det at dersom ein handla over eit visst beløp, trekte dei frå fortollingsgebyret til norske kundar, som rabatt. Så eg merker eg må prøve å handle for over 1100-og eit eller anna, ein gong.
![]() |
![]() |
|
|