|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!Eldstemann har kun ett ønske til jul og det er Lego Dino Defense HQ 5887. Det har tydeligvis gått ut av produksjon siden jeg ikke finner det noe sted annet enn på ebay til blodpris.
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!Har du forsøkt brukt på Finn? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!Amazon kanskje? http://www.amazon.com/gp/aw/d/B005VP...&robot_redir=1 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!340 usd er ganske voldsomt, men mulig vi bare må. Får spleise med besteforeldrene eller noe sånt.
|
|
|
#7 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!Hør med Outland, de har en egen evne til å finne utgått Lego.
|
|
|
#8 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!Sokrates leker i Skien har masse Lego, og mye gammelt også. Jeg fant Harry Potter-Lego der i fjor. Prøv en telefon til dem, så kan jeg evnt hente for deg og sende.
|
|
|
|
#10 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!Takk for tips! Jeg tenker at jeg skal ringe litt rundt før jeg evt går på ebay.
|
|
|
#11 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!Sjekk ExtraLeker (de har en del utgått), Outland og små, litt odde, lekebutikker/bokhandlere.
|
|
|
#12 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp til å få tak i utgått lego-sett!Du kan prøve å ringe Legoloftet i Tromsø. De har masse lego man ikke får tak i andre plasser. De hører til under Tromsø bruktbokhandel. |
|
|
|
![]() |
|
|