|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Gutt med uren hud - tips?12-åringen rykker raskt inn mot puberteten, tror jeg, skyter i været og har begynt å få en del små kviser.
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: Gutt med uren hud - tips?En enkel ansiktsrens/såpe som han kan ha i dusjen ville jeg begynt med. Forklar ham at det kan forebygge større kviser etter hvert. Hvis du først får ham til å vaske seg med den, så kan du jo prøve å utvide med andre produkter etter hvert. Men på en tenåringsgutt, tror jeg nesten at jeg ville startet med et produkt om gangen, og noe som er lett tilgjengelig. Og i dusjen er et bra sted å starte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gutt med uren hud - tips?Jeg tenkte det samme som LaBanga. Noe som han kan bruke når du alikevel har fått ham inn i dusjen. Enkel, mild ansiktsvask.
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gutt med uren hud - tips?Takk for tips. Sjekke på apoteket, kanskje?
![]() |
#5 |
fri
|
![]() Sv: Gutt med uren hud - tips?Joda, men vi vet jo selv hvor vanskelig det er å la være å pille... Men å fortelle hvorfor, pga bakterier, og at det etter hvert kan utvikle seg arr som er vanskelig å få bort, kan jo være lurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Javel
|
![]() Sv: Gutt med uren hud - tips?Her har vi prøvd oss på denne: http://www.foreverliving.no/shop/cat...hand_face_soap
![]() |
|
|