|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Smak til popcornKremt... Kombinasjonen metallrød plast, retrodesign og cool gadget, og mor Inagh er solgt.
![]() |
#2 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smak til popcornDe selger litt forskjellig merkelig popcornstrø på kinoen her. Guttungen kom heim med en boks med ostesmak en gang.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smak til popcornMeny har en del forskjellig popkornstrø. Den med Cheddar er favoritten min. Ellers så kan du prøve med vanlig grillkrydder på, faktisk ikke så ille. Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 15:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Smak til popcornAh, Meny har vi i nabolaget. Da aner jeg en tur dit i næreste framtid!
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smak til popcornDet sitter ikke det ostekrydderet heller . Bare det du får på toppen og så ligger det krydder i bunnen av bollen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Smak til popcornEtter at man har smakt popcorn med white cheddar så går man ikke tilbake til popcorn med salt. Det er knallgodt. Nacho cheddar og sour cream & onion variantene er ikke gode.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smak til popcorn2 ss smeltet smør og 2 ss revet parmesan. Bland raskt sammen med popcorn. Smak til med salt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Smak til popcornOst på popcorn!?
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Smak til popcornJeg liker det hvite cheddaralternativet. Og tipper jeg vil like smør og parmesan. Men jeg har smakt søtt popcorn, det var skikkelig skikkelig fælt!
![]() |
#15 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Smak til popcornStemmer i, krydderne smaker høgg. Mannen liker de, han må ha egen bolle. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|