|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretEr det noen her som har sett denne forestillingen?
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretHar sett den med femåringen. Det er den forestillingen jeg likte dårligst av de ganske mange vi har vært på i år, men jeg har litt vanskelig for å sette fingeren på akkurat hva som gjorde det. Kanskje litt kjedelig, ja, rett og slett.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretJa, Billy Elliot har jeg hørt mye flott om også! Dyrt, da.
![]() |
#5 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretTakk for tips - kanskje vi heller skal sjekke ut Billy Elliot om det er mulig å få biletter ennå. (Og så et det pluss, for min egen del, at jeg kjenner en av skuespillerne i den oppsettinga, og det hadde vært gøy å se ham på scena.
![]() |
#6 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretJeg har sett den med begge mine (8 og 12), begge to likte den kjempegodt. Vi syns ikke det var kjedelig. Men vi er ikke så ofte på teater - er nok ikke så godt vant |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske Teateret
Sjekk Trollmannen fra Oz da vel! http://www.brageteatret.no/trollmannen-fra-oz-
![]() |
#8 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretJeg syntes faktisk Billy Elliot var verdt hver krone, til tross for den stive prisen. Det var så utrolig gjennomført!
![]() |
#9 |
I mål
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretStorebror har sett det, og han og kompisen likte det godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske Teateret
Kunne ikke vært mer enig med deg!
![]() |
#11 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretJeg har sett Brørne Løvehjarte med min 11 år gamle datter, og vi likte den. Trist, spennende, imponerende, enkel og fengslende. Vi kjedet oss slett ikke, men vi er kanskje av den typen som klarer å konsentrere oss godt selv om det ikke er plenty action hele veien. Hvis sønnen din liker litt ettertenksomme historier, hvis dere klarer å snakke om følelser og han er en type som ikke MÅ ha full fres ala Cartoon Network, så vil den fungere.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretVi så forestillingen forrige fredag. Storfamilien på tur. Alle gutta syntes det var OK (9, 11 og 14 år). Mor, far, mormor og morfar også.
![]() |
#13 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretGuttungen må nok ha en historie som fenger mye nokså kontinuerlig, da han sliter med konsentrasjon. Blir det lange prioder med bare dialog, vil han nok ikke henge med.
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretInn fra siden med sleivekommentar: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretJeg har hørt flere som har reagert på slutten på Brødrene Løvehjerte. Samme som i boken, men eutanasi/selvmordselementet ble veldig sterkt og tydelig på scenen.
![]() |
#19 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretJeg synes dødsscenene ikke var så ille, boken er jo som den er.
![]() |
#20 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Brødrene Løvehjerte på Det Norske TeateretJeg likte ikke oppsetningen her jeg heller. Jeg er veldig enig i anmeldelsen på nettsidene til nrk: http://www.nrk.no/kultur/_-det-blir-...nok-1.11975219 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|