|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?Jeg har PC som funker greit hjemme og på jobb, men trenger en spesielt til studiebruk. Det er absolutt vesentlig at den er lett i vekt og ikke for stor, ettersom den ofte skal være med i veska.
![]() |
#5 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?
Jeg har hatt en acer som jeg har vært veldig fornøyd med. Nå har jeg en Asus som jeg har hatet fra første stund.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?Jeg har en Samsung, 13,3" so jeg har kjøpt til det formålet. Veldig kjekk størrelse. Prøvde først en litt rimeligere versjon, men det var litt "raklete" så det ble en litt dyrere versjon, og den er veldig god, tror den heter "ativbook". |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?Acer har en rekke helt kurante modeller. Men jeg ville nok kanskje heller sett på Asus og Lenovo.
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
10 000,-, men det gjør absolutt ikke noe om den er billigere. Jeg er veldig opphengt i dette med lav vekt.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?Jeg ville gått til en butikk og prøvd, hva du føler kjennes godt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?Takk for tips! Jeg kjenner at jeg er skeptisk til Asus fordi jeg er så misfornøyd med den jeg har nå. Det er sikkert ubegrunnet, for det blir jo en helt annen PC, men jeg har likevel ikke lyst til å legge over 10 000,- i en slik.
![]() |
#13 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?Når jeg tenker meg om, så virker det som at acer ikke tålte å bli så mye flyttet på. Hverken, min, min mors, eller andre som jeg kjenner som har hatt acer, selv travel varianten, har knelt. Andre grunner enn mye flytting kan jeg ikke se at kan være grunnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?MacBook Air? Lav vekt og med f.eks Office installert så må det jo bare være tut og kjør for studiebruk++
![]() |
#15 |
Rastløs dagdrømmer
|
Jeg har aldri selv eid et Apple-produkt annet enn ipod i gamle dager. Sønnen min påstår at hans MacBook Air bruker lang tid på å skru seg på?
![]() |
#16 |
Rastløs dagdrømmer
|
Det er sikkert stor forskjell på modellene. Min gamle acer ble brukt til studiebruk og ble ofte flyttet på uten at det var det minste problem. Den lever faktisk fint hos et familiemedlem ennå, snart syv år gammel.
![]() |
#17 |
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?Mange rimeligere bærbare pc-er er strengt tatt ikke bygget for å bli brukt på farten - konstruksjonen er mer for at man skal kunne flytte pc-en innad i huset....
![]() |
#19 |
![]() Sv: PC til studiebruk. Hvilken bør jeg gå for?Dell XPS 12 er ellers noe man kan merke seg. Liker hybriddesignet på denne også.
![]() |
#20 |
|
Fordelen med Mac er jo at dvaleløsningen er såpass god at det svært sjelden er behov for å skru den av og på. Min har vært påslått i 93 dager nå, jeg lukker bare igjen lokket og har den i dvale når jeg går til og fra skolen og ellers ikke bruker den.
![]() |
![]() |
|
|