|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visJeg tror en radiokjendis forsøkte lure meg i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitterfølgere på urederlig visMistenker at samme personen plutselig begynte å følge min sovende profil også. Jeg fulgte ikke tilbake.
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visVet ikke, men jeg får av og til merkelige følgere på instagram. Som ikke har likt noen av bildene mine, men plutselig følger meg. Pleier å ta en runde og blokkere nå og da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visSkjer stadig vekk på instagram hvertfall. Spesielt om jeg har begynt å følge noen nye (kjente) personer, da røsser det inn med følgere jeg ikke har peiling på hvem er. Jeg følger sjelden tilbake og tenker at de nok går lei mitt hverdagsliv.
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visNiklas Rønning ville plutselig følge meg på Twitter, jeg som har ca 50 følgere og mest retweeter feminist-statuser og sånn. gadd ikke følge tilbake, og etter en ukes tid fulgte han ikke meg lenger heller.
![]() |
#7 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visJa, det er helt vanlig og jeg ser ikke på det som uredelig i det hele tatt. Det er jo en måte å gjøre deg oppmerksom på en konto du kanskje kan være interessert. i.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig vis
Litt satt på spissen at jeg syntes det er uredelig da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
fri
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visHelt normalt både på twitter og instagram. Ser heller ikke noe uredelig i det. Jeg gidder ikke følge folk kun fordi de følger meg, men det hender rett som det er at jeg gjør det etter å ha sett på profilen deres for å se om de er verd å følge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
Hvorfor er det teit? Det er jo ingen som tvinger deg til å følge vedkommende, men det kan jo være at du blir oppmerksom på noen interessante å følge.
![]() |
#13 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visJeg synes også det er mer teit enn uredelig. Jeg fniste litt da tidligere nevnte Jon Niklas Rønning begynte å følge meg for tredje gang på to uker.
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visJeg skjønner ikke problemet. Jeg på min side ble merkelig sjarmert av at Trine Skei Grande ble min følger.
![]() |
#15 |
koko
|
Jeg synes det er teit å fiske på den måten. Legge til og så slette når man har fått napp. For mange er det visst viktig å se populære ut med høyt følgertall.
![]() |
#16 |
Pauset
|
Jepp. Uredelig var som sagt mest for å sette det litt på spissen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visDeres person er jo inntekten deres. Jeg har ansvar for både twitter- og instagramkontoen til jobben min. Det er helt vanlig at jeg legger til folk jeg tenker har interesse av å følge meg, og andre gjør det samme med meg. Jeg syns det er en helt uproblematisk praksis for å gjøre folk oppmerksomme på noe jeg tror de vil finne interessant. Je avfølger riktignok ikke folk med en gang jeg har fått napp, men jeg gjør det gjerne etterhvert om de ikke poster noe interessant. Ideen om at må være mutually interesting syns jeg er ganske fjern. Jeg følger jo folk som ikke følger meg, og folk følger meg uten at jeg følger dem.
![]() |
#19 |
Pauset
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å skaffe seg Twitter-følgere på uredelig visAh. Nå gikk det et lys opp for meg.
![]() |
|
|