|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ekstra, ekstra, ekstra stor - minst!Jeg har vært i butikk for å prøve Bambull fra Tufte. Tolags innerlag - bambusviskose innerst og merinoull utenpå. Super kombinasjon og noe jeg kunne ønsket å ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Ekstra, ekstra, ekstra stor - minst!Jeg er akkurat like høy som deg, men veldig mange kilo tyngre. På et vis er det godt å høre at også noen jeg anser for å være "normalvektig" også reagerer.
![]() |
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ekstra, ekstra, ekstra stor - minst!Eg sto på klesbutikken på Flesland i går og overhørte ei "normalt utsjåande" dame på 50 år (om eg skal tippe seier eg 165 høg og 70 kilo) seie til butikkdama at om dei ikkje hadde større enn xl orka ho ikkje prøve genseren.
![]() |
![]() |
#4 |
Off the map.
|
![]() Sv: Ekstra, ekstra, ekstra stor - minst!Fy søren, så utrolig dust. Dette er jo norske klær til og med. Jeg er jo vant til sånt blant bittesmå spanjoler og franskmenn.
![]() |
#5 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Ekstra, ekstra, ekstra stor - minst!Jeg er 163 cm og 73 kilo så jeg kjenner at jeg dropper tanken om Tufte-bambus. Jeg føler meg tjukk nok som det er.
![]() |
|
|