|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
Se resultatene: Ingen sminke i to uker | |||
Ingen sminke? INGEN? Vel, da får andre hente posten. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
37 | 30,08% |
Da får endelig naboene se mitt indre skinne. |
14 | 11,38% |
Jeg greier meg greit med litt Lypsyl til vanlig, jeg. |
66 | 53,66% |
Ikke så nøye, det er bare hunden/geitene/husmidden som ser meg uansett. |
6 | 4,88% |
Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Jeg har blitt den heldige eier av et lekkert eksem like under øyet. Legens råd må man nesten følge, og denne gang innebærer det blant annet ingen sminke på minimum to uker. Jeg har ingen jobbforpliktelser akkurat i denne perioden der jeg ville følt at noe sentralt manglet uten (den veldig moderate) maska mi, julebordet rekker jeg akkurat, og ellers skal jeg vel klare meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Eg hadde vel sånn cirka seriøst vurdert å ta ut ferie. Huda mi er raud og skimrande og uten sminke konkurrere nasa mi LETT ut Rudolf.
Sist redigert av Tussa : 13-11-14 kl 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Jeg fikk ikke noen av alternativene til å passe, for to uker uten sminke hadde vært null stress. Jobb hadde ikke vært stress, handle på butikken i dagslys hadde ikke vært stress, jeg kunne helt fint gått ut på pub/utested uten sminke også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Jeg var uten noen dager før laseroperasjonen (da også med briller), og 2 uker etterpå, tror jeg.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Jeg hadde ikke trivdes sånn hundre prosent, og ikke følt meg så fin, men jeg hadde fint klart det uten å måtte ta ferie og holde meg innendørs. Jeg sminker meg vanligvis hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Dersom ikke eksemet sto i veien for at jeg kunne permanentfarget vippene, hadde jeg sett lyst på det. Bruker bare maskara og kajal til daglig, og så lenge vippene er mørke lider ikke jeg (eller mine omgivelser) noen nød. Uten derimot; jeg har helt lyse vipper, og får små griseøyne uten farge.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Det hadde gått helt fint, jeg bruker riktignok mascara hver dag, men jeg tar ikke så mye for å droppe det. (Alle kollegene mine og alle på nærbutikken har sett det før.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Permanentfarging av vipper og bryn, ja, og det meste ville vært løst. (Men likt det hadde jeg jo ikke.)
![]() |
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Jeg har ikke sminka meg på ett år, så det er null stress. Jeg liker jo best å sminke meg før jeg går på jobb, men så voldsom forskjell er det ikke.
![]() |
![]() |
#10 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Jeg ville permanentfarget vippene. Også er det vel ikke noe i veien for å bruke litt pudder i ansiktet så lenge du ikke dekker der det er eksem?
![]() |
#11 |
can-jur
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Bruker ikke sminke 364 dager i året ca, så det hadde neppe vakt de store bekymringene
![]() |
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Det hadde dessverre vært helt krise. Jeg synes egentlig det er gørrkjedelig å sminke meg, men har en del røde flekker og arr og kviser på den tiden i måneden og da føler jeg meg som en dass uten. Går greit hjemme og i butikken da, men på jobb føler jeg meg for sårbar uten sminke.
![]() |
#13 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Jeg merker at jeg sminker meg sjeldnere nå som jeg er i permisjon, så nå hadde jeg tenk "greit nok". Når jeg er på jobb og møter folk hver dag er jeg mer avhengig av sminke og hadde nok slitt i større grad med å vise meg offentlig. Spesielt uten mascara. Jeg ser rett og slett litt syk ut, som jeg er forkjølet og blek om nebbet.
![]() |
#14 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Hadde sikkert gått greit. Jeg bruker ikke så mye sminke til hverdags uansett, bare CC krem og mascara. Og det har absolutt hendt at jeg har gått på jobb uten, jeg er glad i å sove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Greier meg greit med - om ikke Lypsyl, så en litt mer fancy utgave fra Eliabeth Arden. Noe 8 hour-greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Beklager, lite sympati fra meg. Jeg har vært uten sminke fra mai til juni på grunn av heftig betennelse på ett øye. Har såvidt begynt med mascara igjen.
![]() |
#20 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To uker uten sminke. Hjelp!! eller puh!!?Jeg hadde klart meg het fint uten mascara og eyeliner og lsikt som markerer øynene (bare sett veldig trøtt ut), men jeg får litt panikk ved tanken på å gå uten sminke på huden. Ikke få dekke til røde øyelokk og skjule mørke ringer under øynene, ikke litt (mineral)pudder for å jevne hudtonen, ikke litt rouge for å se litt levende ut?
![]() |
|
|