|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Best klima i desember?Vi vurderer tur rundt juletider. Avreise sånn 18 des rundtomkring.
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Best klima i desember?Garantert sør på Gran Canaria som har best klima på den årstiden og flest soldager enn Tyrkia. I Arguinnegin som er litt før Puerto Rico er det mange fine leiligheter noen fine hoteller. Jeg liker meg ikke i PR gryta, men liker meg veldig godt i Arguinnegin/Patalavaca. Har venner som bor der nede, så 12. desember så bærer turen ned dit igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Best klima i desember?
Takk! Vil helst ikke inn i PR gryta selv. Mye bråk på kvelder/netter fra discotekene syntes jeg. Kikket på et leilighetshotell rett før PR, Balito Beach
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Best klima i desember?
Har venner som drar til Marina Elite hotellet i morgen og det er nabohotellet til Balito Beach. Derfra kan du gå til den flotte Anfi stranden. Det er ikke mye resturanter og butikker rett i nærheten av Balito Beach, for det ligger litt for seg selv, men det er jo så billig med taxi der, og om en liker å gå litt så er det ikke langt å gå heller. Men på Balito Beach blir en litt mer avhengig av Taxi enn om en bor på f.eks. Green Garden i Patalavaca. Bodde på Green Garden i september, og det er veldig flott hotell nå hvis man bestiller nyoppusset leilighet i 6.,7. eller 8. etasje. Du har også noen fine hoteller nærmere sentrum i Arguinnegin. Men det er bare 10 minutter å gå fra Patalavaca til Arguinnegin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|