|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Julemat i Oslo i litt fredelige omgivelser?Ja, er det mulig? Vi skal ut en bitteliten gjeng, og hadde håpet å finne et sted som både serverer julemat, ikke har store, skrålende gjenger på julebord og som har ledig bord ei helg i desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Julemat i Oslo i litt fredelige omgivelser?Jeg var ute med barselsgruppa på Stortorvet gjestegiveri forrige helg og der var det begrenset med plass i andre etasje, ergo rolig og hyggelig. Maten var helt grei.
![]() |
#3 |
Klar
|
![]() Sv: Julemat i Oslo i litt fredelige omgivelser?
Der har jeg jammen vært på stort, støyende julebord en gang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Julemat i Oslo i litt fredelige omgivelser?Gamle Raadhus og Engebret Cafe er hyggelig og har god mat. Begge steder er det mye firmaer før jul, så bord bør bestilles.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julemat i Oslo i litt fredelige omgivelser?Jeg har spist god julemat på Schrøders på St. Hanshaugen. Det er litt brun pub, men har sin sjarm, synes jeg.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Julemat i Oslo i litt fredelige omgivelser?
Ja! Schrøder er hjemmekoselig og nydelig mat. (3 år siden)
![]() |
#7 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Julemat i Oslo i litt fredelige omgivelser?Brasserie Blanche et stykke ned i Hegdehaugsveien (Josefinesgate) er hyggelig og uten for mye skrik og skrål.
![]() |
|
|