|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert optimist
|
![]() BringebærteEller skal jeg si "te"? Det er vel kanskje ikke teknisk sett en te.
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: BringebærteVar det laget av bær eller av bringebærblader? Jeg har fått te laget av bringebærblader i gave en gang. Den var hjemmelaget. Det sies jo at bringebærte er godt for hormonbalanse etc har jeg hørt. (ikke at jeg har kjent så veldig på det) - har du sjekket iherb?
![]() |
#3 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: BringebærteJeg har ikke sjekket noen steder ennå. Jeg bare spurte dere jeg.
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: BringebærteLondon tea company har en Raspberry Randevouz blant sine frukt-teer. Men da hadde du kanskje gjenkjent posen?
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: BringebærteJeg vil tro du kan få tak i bringebærte i de fleste teforetninger. Harney & Sons har en veldig god som er ment for iste, men det er jo ikke noe problem å drike den varm.
![]() |
#7 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BringebærteBringebærte kan være så mangt. For en del av dem er det rett og slett snakk om smakstilsetning/ essens. Hvilket i og for seg ikke trenger å gjøre noe, hvis man synes den er god. Og den med essens fikk jeg tilbud om på helsekosten. De har jo teer med røde frukter på butikken, ville tro en av dem var bringebær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: BringebærteDet var ikke sånn instant te da? Jeg syns aldri fruktteer smaker like godt som forventet, med mindre det er pulver da.
![]() |
#10 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Bringebærte
Det er det, ja.
![]() |
#12 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bringebærte |