|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Pulsvarmere med tommelhull?Jeg har noen nøster babyull som jeg vil strikke et par fine pulsvarmere av for å ha på jobben. Det kan være noe fint hullmønster eller noe sånt. Alternativt kan jeg strikk av enkel eller dobbel Navia Uno. Har noen noe forslag til mønster? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Pulsvarmere med tommelhull?Skulle til å foreslå de jeg holder på med, men som kom jeg på at de er heklede.
![]() |
#3 |
Javel
|
![]() Sv: Pulsvarmere med tommelhull?Jeg har strikket flere av disse: http://snapperknits.blogspot.no/2008...e-au-lait.html
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
![]() Sv: Pulsvarmere med tommelhull?
De var veldog fine, men jeg kunne tenke meg noe i tynnere garn og uten tommel. Men mønsteret var midt i blinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Off the map.
|
![]() Sv: Pulsvarmere med tommelhull?Disse er enkle og fine synes jeg:
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() |
#9 |
Har ingen tittel
Disse var fine! Men jeg var for utålmodig. Jeg surfet meg gjennom sidevis med "fingerless mitts" på Ravelry og endte opp med disse selv om de er mye mindre fancy enn hva jeg så for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|