|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Skjermbrett til gammel dataanalfabetIkke for å omtale noen i veldig nedsettende ordelag, men det var den mest presise beskrivelsen jeg kom på |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2013
![]() ![]() |
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabetIpad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabetEtter observasjon av noen i den kategorien i jobbsammenheng tror jeg at jeg også må si iPad. Jeg har likt Samsung sine godt også, men iPad er nok enda enklere.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabetMen om vedkommende ikke er interessert ...? Husker da min farmor fikk CD-spiller.
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabetJeg vet om flere gjenstridige dataanalfabeter som har falt pladask for iPad. Vips, så er de på Facebook og det hele.
![]() |
![]() |
#10 |
Klar
|
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabet
Ja, jeg har fundert litt på det. Dataanalfabeten elsker værvarsel. Så mye at han sjekker tekst-tv ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabetMin far er dataanalfabet, han har et samsung og klarer å bruke det greit. Han sjekker mammas facebook(
![]() |
#12 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabetMine foreldre mestret såvidt pc, men er mye mer aktive nå som de har Ipad. Det er nok værmeldingsmulighetene som har frelst min far |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabet
Kjøp på expert (?) der de har retur innen 30 dager?
![]() |
#14 |
Klar
|
![]() Sv: Skjermbrett til gammel dataanalfabetTakk for svar, alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|