Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva må jeg gjøre for å handle fra amerikanske amazon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-14, 15:00   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hva må jeg gjøre for å handle fra amerikanske amazon?

Jeg skal kjøpe en Kindle paperwhite som julegave, og i dag er det Black Friday tilbud på amazon.com. Men når jeg prøver å bestillle får jeg bare opp at de ikke shipper til min adresse (i Norge). Må jeg bruke en jetcarrieradresse, eller er det en annen og enklere måte å få sendt til Norge på?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 15:05   #2
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva må jeg gjøre for å handle fra amerikanske amazon?

Du kan kjøpe Kindle her. Jeg tror ikke Black Friday tilbud gjelder for internasjonale kunder desverre.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 15:08   #3
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Du kan forresten også kjøpe Kindle fra norsk nettbutikk her.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 15:19   #4
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Så irriterende da. 99 USD er jo ganske mye billigere enn de andre alternativene som er tilgjengelig for norske kunder.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-14, 15:23   #5
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En av hovedgrunnene til at de amerikanske er billigere enn de internasjonale er at vi ikke kan velge å ha reklame på våre. Men det er jo dumt at de ikke gir internasjonale kunder black friday tilbudet og en viss prosent avslag. Det går jo an å sende en melding til amazon og gi dem tilbakemelding på dette.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.