|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva må jeg gjøre for å handle fra amerikanske amazon?Jeg skal kjøpe en Kindle paperwhite som julegave, og i dag er det Black Friday tilbud på amazon.com. Men når jeg prøver å bestillle får jeg bare opp at de ikke shipper til min adresse (i Norge). Må jeg bruke en jetcarrieradresse, eller er det en annen og enklere måte å få sendt til Norge på? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å handle fra amerikanske amazon?Du kan kjøpe Kindle her. Jeg tror ikke Black Friday tilbud gjelder for internasjonale kunder desverre.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å handle fra amerikanske amazon?Du kan forresten også kjøpe Kindle fra norsk nettbutikk her.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva må jeg gjøre for å handle fra amerikanske amazon?En av hovedgrunnene til at de amerikanske er billigere enn de internasjonale er at vi ikke kan velge å ha reklame på våre. Men det er jo dumt at de ikke gir internasjonale kunder black friday tilbudet og en viss prosent avslag. Det går jo an å sende en melding til amazon og gi dem tilbakemelding på dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|