|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Cava eller chablis til tapas? (Ikke generelt, men ut fra to bestemte typer)Jeg regner vel egentlig med at svaret er cava. Men saken er den at jeg ikke har hatt tid til å stikke innom vinmonopolet, og må ta noe av det jeg alt har i vinhylla. For én gangs skyld tenkte jeg å ta 2, muligens 3 glass, fremfor 1 - alt etter som, men jeg har i alle fall muligheten til å ta mer enn ett glass i kveld om det skulle friste, - og da må jeg styre unna rødvin, som for øvrig hadde vært et soleklart valg siden jeg har et par Ripassoer på lur, all den tid jeg får hodepine av mer enn ett glass rødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Cava eller chablis til tapas? (Ikke generelt, men ut fra to bestemte typer)Jeg har drukket chablisen og jeg synes den er god. Men jeg liker skikkelig tørr hvitvin. Jeg husker ikke om denne er det.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Cava eller chablis til tapas? (Ikke generelt, men ut fra to bestemte typer)
Ja, den chablisen var knallgod! Ikke spesielt tør, men helt perfekt egentlig. Drakk 3 glass, og holdt meg for så vidt til den planen, men hadde ikke tatt i betraktning at glassene var store så hele flaska gikk med på de 3 glassene |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|