|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagSkal på tur med jobben til mannen.
![]() |
#2 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagFor ti år siden eksisterte et koselig sted som her Mirage. Det vil vel si at det ikke finnes lenger, men koselig var det. Av sentimentale grunner lurer jeg på om det finnes lenger?
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagMirage finnes enda det, Kaprifol - takk og pris for det. Det er imidlertid ganske støyete og trangt der på kveldene i helgene. Om jeg skal anbefale en cafe' må det bli Aunegården. Den holder til i en gammel slakterforetning og det er en cafe' med sjel. At de har byens beste kaker er vel heller ikke til å forakte. De har også en fin meny for lunch og middag. Om dere har mulighet, og været er bra vil jeg anbefale en tur med fjellheisen. Der får dere nytt synet av byen, havet og fjellene/naturen rundt!
![]() |
#4 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagIkke helt enig når det gjelder Aunegården, syns det er dyrt der og kakene er ikke så gode som de engang var. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagJeg liker også Gründer godt, men det er et sted jeg går med venninnene mine ikke et sted jeg går alene med mannen ...
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagStemmer for Aunegården jeg også. Veldig, veldig koselig rett og slett. Men kakene er dyre, ja.
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagTakk for tips damer
![]() |
#9 |
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagÅ, jeg elsker Tromsø! Akkurat nå lengter jeg litt tilbake til mine studiedager i Tromsø.
![]() |
#11 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdag
Signerer!
![]() |
#12 |
Viser tenner
|
Intet nytt på Mirage!
![]() |
#13 |
Ja, nå er det ikke eksamener på Domus lenger. Kan ennå se for meg de trofaste, gamle menneskene som tydeligvis alltid stilte opp som vakter.
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagMirage er ikke hva den var, sies det. Folk går visst andre steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdag"Da jeg var ung" var det veldig artig å dra på Blårock for en skikkelig øl&rockekveld eller på Tromsø jernbanestasjon for en øl&pratekveld. De hadde høyttaler i lokalet til jernbanestasjonen, der ble det annonsert at toget fra Kautokeino var forsinket grunnet reinsdyr på linja. Sånne ting liker jeg!
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagBlårock har verdens beste hamburger, og er verd et besøk. Å sitte ute i sola på Skarven er trivelig, dersom man treffer med været. Trivelig inne også, enten på caféen eller i baren. Verdensteateret er en perle, med nydelig kaffe, og hyggelig betjening. Mirage er nokså tynt befolket for tiden. Abboteke bar er veldig bra, men kan være noe overfylt i helgene. Solid har også god kaffe, og ligger midt i Storgata. Et godt sted å hvile bena mens man shopper. |
![]() |
![]() |
#17 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagSiden det ser ut til at dere treffer med været anbefaler jeg en rast på Skarven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagBiffhuset og Skarven (ligger ved siden av hverandre) for hhv. kjøtt og fisk.
![]() |
#19 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Vi skal til Tromsø fra torsdag til lørdagGleder meg, gleder meg
![]() |
|
|