Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Disney Infinity?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-14, 14:25   #1
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Disney Infinity?

Hva er forskjellen på disney infinity og disney infinity 2.0? Er 2.0 bare superheros eller er disneyprinsessene og Biler med der også? Lurer på å kjøpe dette til 8 åringen, men tror ikke det faller i smak hvis det kun er superheltene.

Hvis jeg postet dette feil sted, så må dere bare flytte tråden. Jeg syns det var vanskelig å finne riktig sted.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 14:48   #2
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Disney Infinity?

Dette vet ungene mine alt om. De er ikke hjemme akkurat nå, hvis du ikke har fått svar i kveld så skal jeg høre med de.

Gammel 30-11-14, 14:51   #3
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Dette vet ungene mine alt om. De er ikke hjemme akkurat nå, hvis du ikke har fått svar i kveld så skal jeg høre med de.

Supert!

Gammel 30-11-14, 14:55   #4
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du kan bruke figurer fra det første spillet i det andre, men bare i toy box. Men i forhold til prinsesser har det ikke noe å si, for de har ikke noen verden i det første spillet. Men biler har en egen verden i det første spillet, som ikke går an å spille i det andre. Hvorvidt toybox er mye bedre i 2.0 vet jeg ikke, dersom det ikke er stor forskjell hadde jeg nok ikke prioritert 2.0 dersom barnet ikke liker superhelter.

zinatara er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-11-14, 15:38   #5
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Standard

Men finnes det første spillet til ps4?

Gammel 30-11-14, 17:53   #6
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Men finnes det første spillet til ps4?

Ser ikke sånn ut nei.

zinatara er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.