|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
intro
|
Nissedrakt til liten bamse?Jeg er på jakt etter en nissedrakt til en liten bamse - den er vel rundt 15 cm høy og med nokså spinkel kropp. Størrelsesmessig kan den sammenliknes med smådyra i Build A Bear-serien, om noen kjenner til dem. Det ser ikke ut til at Build A Bear har nissedrakter til småbamsene - hvor i all verden kan jeg søke? Noen som tilfeldigvis har sett noe sånt?
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nissedrakt til liten bamse?Kan det hende at KappAhl eller Lindex har? De har hatt nattkjoler før nemlig i slike ting.
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Nissedrakt til liten bamse?Har du prøvd Ebay?
|
|
|
#7 |
|
intro
|
Sv: Nissedrakt til liten bamse?Ja, har prøvd både Ebay og Amazon. Fant faktisk en liten Build-A-Bear-drakt på Amazon, men de ville ikke sende til Norge. Det er mulig søkeordene mine er mangelfulle.
|
|
|
|
#8 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Nissedrakt til liten bamse?På ebay får man opp noen alternativer om man søker på "Plush teddy bear santa costume".
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Nissedrakt til liten bamse?Det kommer avkledte damer da også.
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nissedrakt til liten bamse?
Det må være noe med søkehistorikken din og google og sånn, for jeg fikk dette opp som første alernativ.
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Sv: Nissedrakt til liten bamse?He-he, den kom sikkert også opp - men den er for stor, Input.
|
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Dette er nok til den normale BB-bamsen. Men kr 50,- er helt greit for denne altså.
|
|
|
#14 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nissedrakt til liten bamse?Vist en nisselue er nok så strikket kan de strikkes på 20min om man kan strikke med 4 pinner. Jeg laget flere et år. Raggsokkgarn til 10kr nøste og noen minutter arbeid. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sv: Nissedrakt til liten bamse?Strikke med 4 pinner? Ohoi, nå er jeg redd du har kommet til feil adresse.
|
|
|
|
#16 |
|
~~~~~~~
|
Det er ikke lue til denne. Vil du ha den likevel?
|
![]() |
|
|