Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp, Kindlen min er død!

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-14, 22:21   #1
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Hjelp, Kindlen min er død!

Jeg lader og lader, men den lyser bare gult og skjermen forteller meg at: Please wait a moment while your Kindle starts up.
Den har ladet siden i morges.
Er batteriet dødt? Hvs får jeg i så fall gjort med det? Den er ikke så gammel, kjøp i USA i juni.

Gammel 03-12-14, 22:24   #2
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp, Kindlen min er død!

Kontakt kundeservice hos Amazon. De kan sikkert hjelpe. Jeg ødla kindlen min (helt min feil, den ble våt), og fikk ny tilsendt uten kostnad. God service altså.

De hadde en sånn feilsøkingsrunde med prøv ditt og datt, og når det ikke fungerte fikk jeg ny. Min var også kjøpt i butikk i USA, men fikk ny direkte fra Amazon.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 08:41   #3
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan det være laderen som er gåen? Prøvd en annen lader? Dersom du har en annen miniusb, kan du evt prøve å bytte over ledningen dersom du har kontakt med usbtillkoblet ledning. Jeg har hatt ledningsproblemer med en kindle og to appleledninger....

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 17:31   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sjekk Amazon for troubleshooting (som f.eks. her ). Funker ikke det, så tak kontakt med Amazon pr. chat. Vi har god erfaring med det! Regner med den da har garanti, men om ikke så får du gjerne tilbud om å kjøpe ny til redusert pris.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-14, 21:20   #5
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal prøve Amazon. Takk for tips!

Det er ikke laderen. Har testet både mannen sin og min egen. Fant heldigvis en ulest paperback på andre siden av senga. Jeg får klare meg med den til i morgen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:31.