|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hvor bestiller dere veggkalendere?Det begynner å bli på tide å bestille julegavekalendere, gjør det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere veggkalendere?Vi har pleid å bestille fra JapanPhoto og er veldig fornøyd med dem.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor bestiller dere veggkalendere?Vi bestilte fra Allfoto nå, har ikke fått dem ennå, men var enkelt og greit å lage og fin design (den het deluxe eller noe sånt). Jeg fant en rabattkode også, det hjalp på prisen.
![]() |
#5 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestiller dere veggkalendere?Jeg har brukt nfoto.no i årevis, og er fornøyd med dem. De pleier være raske.
![]() |
#6 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor bestiller dere veggkalendere?Vi pleier også å bruke nfoto.no. Like fornøyd i år som alle andre år. De er raske til å produsere og sende også. Jeg pleier å designe egen og ikke bare putte inn bilder i en ferdig mal. Veldig enkelt å gjøre det der. Da kan jeg lett få brukt personlige bilder som bakgrunnsbilder også samt variasjon på hver måned hvor mange bilder det er der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvor bestiller dere veggkalendere?Jeg har brukt eurofoto i alle år men de er jo forholdsvis dyre sammenlignet med andre. Men veldig fine bilder da.
![]() |
|
|