Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kosedress til store barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-14, 10:58   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kosedress til store barn?

Hiawata har i alle år hatt kosedress i ull, men nå er han str 164, og så store lager ikke Janus. Jeg tittet litt på de der onepiecene, men de er jo veldig dyre. Vet dere om noen andre slike dresser i god kvalitet? Enten ull eller sweatshirt-stoff.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-14, 11:07   #2
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kosedress til store barn?

164???! Lille plutten din??

Gammel 09-12-14, 11:09   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

164???! Lille plutten din??

I know! I dag må jeg bytte vinterskoene jeg hadde kjøpt til ham i str 38 i str 39! Han er ikke mer enn 152 cm høy, altså, men all lengden ligger i bena så heldresser må være ganske store (også gidder jeg ikke kjøpe nye hele tiden).

Gammel 09-12-14, 11:14   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Åhja, nå begynte jeg å lure på lengden.. for skulle til å foreslå å gå over til S i herrestørrelse. Eldstemann her er 161 og bruker herrestr. i alt.
På lørdag måtte vi ut og bytte joggesko fra 43 til 44.

Kan du ikke kjøpe herrestr i Janus da, i S og heller brette opp bena for de har jo sånn stram strikk nederst også blir de vide og gode som kosebukse.

Gammel 09-12-14, 11:41   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Har de heldresser til herre fra Janus?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.