|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Vintersko til barn med store føtter11-åringen trenger nye vintersko, men jeg syns ikke jeg finner noen.
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vintersko til barn med store føtter12-åringen har nettopp fått vintersko som han godkjente. Han nekter å gå med barnslige. De ble kjøpt på Eurosko og merket er Roots og er i str 41. De ser ut som tykke basketballsko-ish.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterHan har de på side 2 som heter Waterproof sneakers til 999,-
|
|
|
#4 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterMen blir de ikke litt lave? Så på noe lignende i går og jeg syns de er litt lave.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterMulig, de er høyere enn joggsko, som er alternativet til en nesten tenåring med nykker.
|
|
|
#6 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til barn med store føtterKuoma er fine og brede. Finnes både hos barn og voksne. Hadde jeg ikke hatt nye vintersko skulle jeg hatt slike selv.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterSnuppa er en ordentlig jåle, og hun har fått disse:
|
|
|
|
#9 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterHvor får man kjøpt de Frøydis? Så de hadde noen andre som så greie ut, men finner ikke ut hvor man kan kjøpe de.
|
|
|
#10 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterJeg syns det er litt enklere til jentungen for det fins en del fine/tøffe støvletter.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til barn med store føtterXXL har flere som kan fungere - men blir gjerne fra dame/herreavdelingen |
|
|
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterTimberland?
|
|
|
#13 |
|
Epikur
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterJeg ville tatt en titt på viking.no og på felleskjøpet, samt typiske arbeidssko, type vinter/høye. Masse å velge i og god kvalitet.
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.” ― Dorothy L. Sayers Sist redigert av Harriet Vane : 09-12-14 kl 13:36. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
stoffavhengig
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vintersko til barn med store føtterDe selges på flere skobutikker, men jeg har ikke funnet de på nett.
|
|
|
#15 |
|
Fortynnet
|
Sv: Vintersko til barn med store føtterTjorven, Timberland Mukluk skal være vanntette. Jeg har hatt mine i minst fire år, og brukt dem masse i allslags vått sørpevær (også i barnehage), og de har aldri blitt så mye som fuktige inni. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vintersko til barn med store føtter
Det trodde jeg også, men de hun brukte i fjor var på ingen måte vanntette. Vi impregnerte også, uten at det hjalp. Hun ble klissvåt.
|
|
![]() |
|
|