|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Off the map.
|
Flere Kindle-spørsmålNå er herligheten i hus, med to bøker klare til å bli lest.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere Kindle-spørsmålAngående lys, jeg har det på bare et par streker når det er helt mørkt i rommet. Hvis mannen har på nattlampa går jeg opp et par hakk. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere Kindle-spørsmålJeg har ganske lav lysstyrke på når jeg leser i mørkt rom. Bare noen få streker. Og nei, jeg har minst mulig lys på av annet, og leser jeg i sengen har jeg det helt mørkt. Blir ikke sliten i øynene |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
Sv: Flere Kindle-spørsmålJeg klarer ikke å lese noe som helst med bare et par hakk i lysstyrke i mørke. Jeg har den på min. 10. Og ingenting lys på når jeg leser i solen. Er det noe rart med min Kindle da? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: Flere Kindle-spørsmålAmazon selv sier lav lysstyrke i mørke og høy lysstyrke i lyset, og det ser ut til å stemme for meg. Og jeg bruker ikke lys i tillegg når jeg leser på sengen, litt av poenget er at jeg skal kunne lese mens mannen sover, og med Kindle forstyrrer jeg minst mulig.
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Flere Kindle-spørsmålJeg lar den stort sett klare seg selv, men det hender jeg skrur ned i mørket.
|
![]() |
|
|