Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

PC'en min tok kvelden i går

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-14, 10:24   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

PC'en min tok kvelden i går

Skulle skru den på, den slo seg helt av. Da jeg skrudde den på lyser bare knappen jeg slår den på med. Skjer ikke noe mer. Den har stått slik siden i går kveld. Nede på pc'en er det et bilde av en lyspære (tror det er det) som lyser.

Hva er galt? Kan det fikses?

Gammel 12-12-14, 11:17   #2
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: PC'en min tok kvelden i går

Jeg kan ingenting slikt.
Men jeg ville tatt den med opp til f.eks pc-hjelpen på Elkjøp, de er ofte flinke (med unntak selvsagt) og kan kanskje fortelle deg om det er noe å gjøre med.
Eller om du kjenner noen som kan mye om slikt.
Er den gammel?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 11:58   #3
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Kan det være en sikring i maskinen?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-14, 17:57   #4
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Min kollega foreslo at jeg skulle ta ut batteriet. Det har jeg gjor og satt inn igjen. Den funker nå helt supert!

Gammel 12-12-14, 19:07   #5
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

millact: så bra. Det var faktisk det min mann sa også, jeg rakk bare ikke videreformidle det.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:26.