Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvordan er Didrikson i størrelsen?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-14, 11:57   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan er Didrikson i størrelsen?

Jeg skal bestille en vinterbukse til 12-åringen, bør jeg bestille str. 160 eller 170 når han vanligvis bruker str. 164?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 11:59   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er Didrikson i størrelsen?

Min jente bruker str 140 i dress med god margin, selv er over 140 cm. Vet ikke om buksene er like store.

Gammel 14-12-14, 12:01   #3
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

90 er og veldig stort i storleiken.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-14, 12:04   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Ah, da er sikkert 160 greit?
Tusen takk for svar!

When tomorrow comes
Gammel 14-12-14, 14:24   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg skal bestille en vinterbukse til 12-åringen, bør jeg bestille str. 160 eller 170 når han vanligvis bruker str. 164?

Min jente fikk bukse i 160 nå i høst. Hun bruker 152 og 158 i bukser.

Gammel 14-12-14, 14:31   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Min jente fikk bukse i 160 nå i høst. Hun bruker 152 og 158 i bukser.

Og den passer fint? I såfall bør jeg kanskje ta 170...?

When tomorrow comes
Gammel 14-12-14, 14:32   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, det gjør den. Det er vinterbuksen, kjøpt hos XXL. Hun er ca 154 cm lang. Kunne ikke hatt mindre synes jeg. Hun fikk tilhørende jakke til i 170, samme merke, den som heter Joan.

Gammel 14-12-14, 14:36   #8
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Ja, det gjør den. Det er vinterbuksen, kjøpt hos XXL. Hun er ca 154 cm lang. Kunne ikke hatt mindre synes jeg. Hun fikk tilhørende jakke til i 170, samme merke, den som heter Joan.

Okidoki, tror kanskje vi satser på 170 da. Takk!

When tomorrow comes
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.