|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Syden med baby på rundt 4 ukerNoen som har prøvd? Er det ok om babyen er frisk og man fullammer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerAldri prøvd, men tipper det kan fungerer når man vet hva man går til (i den grad man gjør det med ny baby).
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerDet kan vel fungere, men dere får dårlig tid på å få pass.
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerJeg kjenner folk som har gjort det. Og i så fall er Sunwing Alcudia et veldig bra alternativ, ja. Gitt at dere reiser på rette tiden av året.
![]() |
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 uker
Jeg tenkte august. Midten av. Ideen virker litt vill, men vi trenger jo litt ferie. Må kunne avbestille da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerJeg ville absolutt definitivt helt uten tvil droppa den ideen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
Vi liker best Diana (stille og rolig), men leilighetene er ikke så greie med to barn pluss baby... Jeg tipper Piramides eller Victoria er best da.
![]() |
![]() |
#8 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerJeg ville ventet til etter den første vaksinen, for å være på den sikre siden. Men Sunwing-hoteller er vel et greit sted å dra på ferie med baby.
![]() |
#10 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerMen om dere kan drøye litt, så er september veldig fint på Mallorca. Da er babyen litt eldre og dere risikerer mest sannsynlig ikke 40 grader...
![]() |
![]() |
#12 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerJeg tenker også at det kan bli varmt, men de siste somrene har det jo vært like varmt her hjemme. Dessuten er det "kjøligere" på Alcudia enn andre sydensteder. Sunwing er bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerJeg tror jeg ville drøyd sydenferien til høstferien det året. Ingen av mine unger (eller min form) var egnet til å reise bort etter bare 4 uker.
![]() |
![]() |
#16 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerHøstferien er også et ok alternativ for Mallorcatur.
![]() |
![]() |
#18 |
I mål
|
Vi dro 14 dager til Sverige da lillesøster var 4 uker, men det blir jo noe litt annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Syden med baby på rundt 4 ukerPersonlig ville jeg unngått minst de første seks ukene, kanskje de første ti ukene. Det kan være svært varmt og svært trangt på det stedet du nevner. Du har også to eldre barn som har forventninger til hva de mener er normal ferie. Jeg ville ventet til høstferien, tatt 10 dager da. Kanskje valgt private eller mindre bosteder.
![]() |
|
|