|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() JulebrunchVi har invitert noen venner til julebrunch naa paa söndag. Jeg bor i utlandet og har ikke tilgang paa sylte og lammerull og andre typiske norske ting, men tenkte likevel aa faa til noen norske innslag som ikke er saa alt for kompliserte aa lage i stand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: JulebrunchJeg lager laksemousse og rekesalat. Laksemousse er noe av det beste jeg vet i jula.
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Julebrunch
![]() |
#4 |
Musk
![]() Sv: JulebrunchTake for tips. Spekeskinkene vi far tak i her, er dessverre type italiensk parmaskinke etc., men det er jo godt det, ogsaa, og med en potetsalat til (har god oppskrift) kan det absolutt vaere en ide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: JulebrunchVi skal ha julelunsj 2. juledag. Jeg lager alltid karamellisert løk, potetsalat, eggesalat, eggestand, hjemmelaget sjokoladepålegg, roastbiff, surkål, rundstykker og focaccia. Og så kjøper vi blant annet røkelaks, spekeskinke (parmaskinke er jo ypperlig!), brie, fenalår (står klart hele julen, sånn sett) og juleskinke.
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: JulebrunchVi skal ha koldtbord 1. juledag og lager:
![]() |
#8 |
Musk
![]() Sv: JulebrunchJeg har handlet og forberedt masse i dag. Saann blir menyen: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|