|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Anbefal min mor en bok/bokserieMin mor (65) har begynt med lydbøker pga dårlig syn. Nå trenger hun en ny (helst) serie. Jeg vet hun liker sånne serier der man følger en slekt/ familie. Siste serie hun hørte på var Folket på Innhaug, så jeg tror nivået ligger der. Ikke for avansert altså.
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal min mor en bok/ bokserieDrømmen om Amerika av Torill Brekke. Trilogi.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal min mor en bok/ bokserieNattmannens datter. Her er kollegaer, naboen og svigermor hekta.
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Anbefal min mor en bok/ bokserieOg jeg som skulle foreslå Innhaugserien.
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Anbefal min mor en bok/ bokserieHar hun lest Hellemyrsfolket, da? Den originale slektstragedien, liksom?
![]() |
#7 |
Ad astra
|
![]() Sv: Anbefal min mor en bok/ bokserieJan Guillio (skrives det slik?) sin bøker som starter med Brobyggerne? Evt Sarah Lark - to av bøkene er vel kanskje tilgjengelig på norsk nå - "I den lange hvite skyens land" og "Maorienes sang".
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal min mor en bok/ bokserie1900, 1950 og 1999 av Gunnar Staalesen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|