|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jernias steketakkeEr det noen som har denne? http://www.jernia.no/produkt/-/vis-p...rmors/58008039 Sist redigert av Mrs. S : 20-12-14 kl 16:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Jernias steketakkeJeg har denne, og er middels fornøyd. Jeg er på min andre nå, fordi etter et år låste termostatbryteren seg helt, men da fikk jeg bytte til ny uten problemer. Den nye har jeg ikke rukket å prøve, men på den første var stekevarmen svakere på et felt på takka, nærmest termostaten. Jeg bruker den til amerikanske pannekaker, karbonader osv og da er det ikke noe problem, men skulle jeg bruke den til lefser eller flatbrød hadde det vært et lite problem.
![]() |
#3 |
trøtt
|
![]() Sv: Jernias steketakkeDenne takka vil jeg ikke anbefale. Vi har en sånn på jobb, og den er ikke solid (mange deler i plast, bryteren har brukket). Jeg har stått med denne og min egen Meteortakke og stekt ved siden av hverandre, og er ikke i tvil om at Meteor er verd prisen.
![]() |
#5 |
![]() Sv: Jernias steketakkeTakk for svar. Jeg dropper denne Jerniatakken da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jernias steketakkeDen som er på tilbud på Lefdal, er den med eller uten kant? Og hva er fordelene/ulempene med/uten? :stjelertråden:
![]() |
#7 |
![]() Sv: Jernias steketakke
Den er med kant. Jeg har googlet litt, og det virker som om med kant er oftere på tilbud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Jernias steketakkeTror nok realistisk sett at hamburgere er mer sannsynlig enn lefser, så mulig vi slår til her!
![]() |
#9 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Jernias steketakkeJeg har meteor med kant, og er kjempefornøyd. Har hatt min i mange år, problemfritt. Lager ikke sånne tynne lefser, men diverse varianter av litt mer "robuste" lefser. (Mørlefse, krydderlefse, surmelkslapper, etc.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|