|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Lang historie.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Ettersom den beste restauranten, Chi, neppe har åpent i lunsjtida, blir jeg svar skyldig.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Casa Mia har vi vært veldig fornøyd med, i hvert fall. Jeg synes Chi har god mat og elendig service, så vi har egentlig kuttet dem ut. Vi liker Fratelli også vi, da.
![]() |
#4 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?
![]() |
#5 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Casa Mia, Jacob Alls, Garcon (mer kafeich) og Mirabel er alle gode lunsjsteder med ok ala carte.
![]() |
#6 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Det kommer jo an på hva du synes er godt, også. Casa Mia har god italiensk mat, og er et ok sted å sitte. Jekyll & Hyde har ålreit mat, mer type burgere, salater m.m., og litt annerledes atmosfære (tror ikke de åpner før 12). Klimt og Pikene er begge greie, men uten å utmerke seg noe særlig, synes jeg. Fagerborg kjører julebuffet for tiden, god mat men ganske mange folk - typisk julelunsj med jobben/vennegjengen. Jeg har ikke vært på Mirabel, eller Fratelli etter at de fikk nye eiere (de forrige driver Casa Mia nå).
![]() |
#8 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Jeg veit de ikke er åpne til lunsj, men hva slags mat har den relativt nyåpnede Gulating Gastropub i Storgata?
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?
Det er bra. De siste gangene vi har vært der har det vært elendig, jeg ventet tre kvarter på et glass vin og var ferdig med maten innen det kom, for eksempel. De prioriterer store grupper, virker det som. Men uansett, ikke åpent til lunsj.
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Gastropuben: God husmannskost, ifølge Blåmann, som var der i går. Spare ribs og lammeskank - pubmat for menn i 40-/50-åra, fortsetter samme kilde.
![]() |
![]() |
#11 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Bluen, det høres riktig ut, jeg skulle dit en dag med menn i 40-50-åra.
![]() |
#12 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvor spiser man den beste lunsjen i Lillestrøm?Fratelli er har litt for matsalaktig syntes jeg hvis man er 2-4 personer. Det er mer egnet for større selskap. Maten er riktignok god, men det var jo også disse bonuspoengene til Toffen.
![]() |
|
|