|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvilken modell av Playstation til å spille Fifa på?Vi er litt sent ute med julegavene ja ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken modell av Playstation til å spille Fifa på?PS4 er den helt siste og er jo fortsatt veldig dyr. Du kan fint kjøpe nr 3, kanskje rimelig på Finn?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken modell av Playstation til å spille Fifa på?Enig med Joika her. Kjøper du PS3 nå vil man raskt oppleve at det er mange spilltitler som bare kommer til PS4.
![]() |
#7 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilken modell av Playstation til å spille Fifa på?Fifa 15 er populært å spille online med kompiser. Har disse PS4 får han ikke spilt med dem hvis han har PS3 og omvendt. Ergo, sjekk hva "alle andre har". Her går det i PS4.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvilken modell av Playstation til å spille Fifa på?Knerten fikk PS4 til bursdagen sin i år. Nettopp fordi det begynte å komme få spill til wii'en han hadde fra før. Jeg ville gått for PS4 hvis dere skal kjøpe noe nytt nå.
![]() |
![]() |
|
|