|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Mannen og jeg har bestemt oss for å reise bort en uke sammen, bare vi to, første uka i juli. Vi klarer dog ikke bestemme oss for om vi vil på opplevelsestur eller slappe av-tur, om vi vil reise innenlands eller utenlands eller ...
![]() |
#4 |
............
Medlem siden: Nov 2010
![]() |
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Vi hadde 1 uke på sunprime hotell på kypros. Vi ønsket slapp- av tur.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Vi hadde garantert dratt til et varmt sted. Det høres utrolig deilig ut med en ukes kjærestetur |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Hellas |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Øyhopping i Hellas, eller Barcelona hvor dere får sol, bad og storby i ett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Jeg foreslår alltid Reykjavik, og Island - det er genialt; nydelige spa, vakker natur og opplevelser og kultur og nydelig mat. Alt i ett og ikke så himla mye mennesker som i de andre storbyene.
![]() |
#10 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Vi velger ofte italienske byer. Tidlig i juli hadde vi nok valgt Sorrento halvøyen eller øyene vest for Napoli. Fly til Roma, ta ekspresstog til Napoli havn og ta en båt til øyene fra Beverello havnen. Eller bli litt i Napoli for kultur og spenning.
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Ville reist til et varmt sted med mulighet for bading. Skulle gjerne vært i Nice og vært innom kysten der + Monaco. Evt. Venezia.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Jeg hadde reist til en by heller enn sydenferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Liker dere hav og fjell? Vi hadde en kjæresteuke i Lofoten i slutten av august i fjor, og hadde det helt fantastisk. Leide et hus med utsikt ut mot havet og brukte de fleste dagene til toppturer. Kveldene tilbrakte vi i badestampen med utsikt mor havet, solnedgangen, fjellene, stjernene og nordlyset. Beste kjæresteturen på lenge
![]() |
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Når det er en uke reise uten barn hadde jeg dratt på den type reise som dere ikke gjør med barn. For oss som har småbarn fortsatt betyr det 9 av 10 ganger at vi reiser et sted der vi kan sove lenge, ikke så mye skjer og vi har god tilgang på gode restauranter og gjerne et spa. Og når vi har overskudd, reiser vi på en opplevelsestur. Sist dro vi til Marrakech, som er et sted som er litt for eksotisk for kidsa, men spennende for oss voksne for å oppleve noe nytt.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Vi skal til Marrakech (hotell, Palmen?), og har også vurdert Palma.
![]() |
#18 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: En uke ferie med mannen i juli. Hvor?Takk for tips!
![]() |
|
|