|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nettilgang BergensbanenJeg har endel timer å slå i hjel på togtur til og fra Bergen (fra Drammen, jeg vet ikke om Bergen har toglinjer i andre retninger) om kort tid. Hvordan pleier nettet å fungere der? På tog mellom Skien og Oslo er det høyst variabelt og en er heldig om en kommer på nett via wifi i det hele tatt. Er det sånn over hele linja (!) hos NSB? Eller kan jeg regne med å ha nett? Og hvis wifien er dårlig, kan jeg regne med å ha 3g/4g-dekning?
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Nettilgang bergensbanenHvis du er heldig, så får du lest nettutgaven av avisa uten altfor mange avbrudd. Ved reise Trondheim-Oslo er min opplevelse at jeg har 3G ved stasjonene, og Edge ellers. Så last ned alt av musikk, bøker og filmer på forhånd.
![]() |
#4 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Nettilgang bergensbanenDet er veldig variabelt. Noen steder ok, mange steder elendig, og noen steder ingen nett i det hele tatt. Last ned på forhånd hvis du kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Nettilgang bergensbanenTakk for svar. Ergerlig at det ikke kan være ordentlig nett, men greit å finne det ut på forhånd i det minste.
![]() |
#6 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nettilgang bergensbanenFør Gol og etter Voss. Midt i mellom er det lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|