Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Snømåke/snøbrett!?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-14, 15:28   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snømåke/snøbrett!?

Trenger et "snøbrett" til å få vekk denne - snøen! Men hvor kjøper jeg og hva? Har en snømåke-spade med et håndtak. Men ser for meg at jeg trenge mer et brett med disse mengdene snø, men ikke et som er så stort, for det blir for tung.. Noen?

Gammel 29-12-14, 16:08   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snømåke/snøbrett! ?

Snøskuff/snørydder er ikke så mye tyngre enn snøspade, synes jeg. Selges stort sett overalt. Biltema har til ca 200

Gammel 29-12-14, 17:29   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Vi har en snøskuffe fra Fiskars. Kjøpte den på Jernia for en liten formue, men pytt den er god og holder seg godt.

http://www.abcnyheter.no/livet/2012/...r-snoeskuffene

Gammel 29-12-14, 17:36   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmm...kanskje det er snøskuffe eller snørydder jeg må ha? ikke en "spade", som jeg trenger ¨å løfte, men noe som skyves. som tar litt mengder med snø.

http://www.dinside.no/924833/velg-ri...l-snomaakingen

Gammel 29-12-14, 22:03   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg syns det var veldig deilig å få snøskuffe, akkurat fordi eg då ikkje treng å løfte men berre kan skyfle snøen unna. Eg har ei god fra fiskars, trur eg det er. Og så tar ho mykje meir i ein runde enn det ein liten spade gjer. Veldig bra investert, sjølv om eg ikkje har fått brukt ho til no i vinter.

Gammel 29-12-14, 22:08   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Har en god spade kjøpt på Jernia i vinter. Tror det er Fiskars,

Gammel 29-12-14, 22:18   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg syns det var veldig deilig å få snøskuffe, akkurat fordi eg då ikkje treng å løfte men berre kan skyfle snøen unna. Eg har ei god fra fiskars, trur eg det er. Og så tar ho mykje meir i ein runde enn det ein liten spade gjer. Veldig bra investert, sjølv om eg ikkje har fått brukt ho til no i vinter.

...er den rød eller sort?

Gammel 29-12-14, 22:20   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

http://www.fiskars.no/Hage-og-Utendo...ver-Snoerydder ?

Gammel 29-12-14, 22:33   #9
millact

millact sin avatar

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ItsOnlyMe, her.

De er gode, de, men det blir veldig tungt. Jeg foretrekker derfor en god spade.

Gammel 29-12-14, 22:35   #10
millact

millact sin avatar

Standard

http://www.jernia.no/produkt/-/vis-p...egory=b2c_root

Denne har jeg. Anbefales! Mine foreldre kjøpte også i stedet for en slik du linket til.

Gammel 29-12-14, 22:58   #11
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

...er den rød eller sort?

Rød.

Gammel 29-12-14, 23:38   #12
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du har mye snø og et stort område anbefaler jeg noe som dette. De kan du dra og skyve snøen og det er lettere enn å løfte alt. Pass på å lage et sted der du kan legge snøen Å du får fordelt det litt utover hvis det er mulig. Så du ikke sitter igjen med brøytekanter og ikke noe sted å komme frem med mer snø.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:55.