|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Steke to ting i stekeovnen samtidigTar denne i egen tråd, ikke kalkuntråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steke to ting i stekeovnen samtidigHva med å koke de litt enten i veldig salt vann sånn at du kan saltvann eller bare koke de litt for så å krydre se og steke de mens kalkunen setter seg. Så små poteter tar ikke lang tid, hvertfall ikke om de er kokt noen minutter på forhånd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Steke to ting i stekeovnen samtidigKok, del, og sleng under grillen mens kalkunen hviler.
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Steke to ting i stekeovnen samtidigJa jeg får kansje gjøre det. Men stekt i ovnen får de en helt annen konsistens.http://www.veganmisjonen.com/2013/02...a-poteter.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Steke to ting i stekeovnen samtidigJeg hadde stekt dem mens jkalkunen hvilte. Jeg har lest at en kalkun kan hvile et par timer på benken om den er godt pakket inn. Trenger ikke serveres glovarm, heller lun. Hadde nok latt kalkunen hvile ca 45 min mens potetene stekte.
![]() |
#6 |
Off the map.
|
![]() Sv: Steke to ting i stekeovnen samtidigDu kan jo godt putte dem inn i ovnen de siste 15 minuttene sammen med kalkunen, så kan de steke ferdig mens kalkunen hviler. Da burde de være ferdige etter ytterligere 15-20 minutter hvis de er små.
![]() |
#7 |
![]() Sv: Steke to ting i stekeovnen samtidig
Ja, jeg prøver det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Steke to ting i stekeovnen samtidigHva med karamelliserte poteter - det er nydelig til kalkun.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Steke to ting i stekeovnen samtidig
Åå. Ser nydelig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|