Bilsikring på ferie
Vi skal på ferie i sommer og er litt usikker på hvordan vi skal gjøre det med transport. Vi skal iallefall ha transfer fra og til flyplassen der nede og så sannsynligvis leiebil under oppholdet. Fordi vi skal over grensa til nord-kypros er det ikke aktuelt med leiebil fra flyplassen.
Vi kan be om bilseter hos de vi skal bestille transfer hos, men min erfaring er at de like godt kan dukke opp med babyseter og det funker ikke til mine tre barn der minste på dette tidspunktet er 6 år. Dermed vil jeg helst ha med. Og jeg tenker at pute får holde, for jeg ser ikke for meg at det er spesielt gøy å bakse rundt med beltestoler til tre unger.
Men hva tar vi med oss da? Tre vanlige enkle puter i en koffert eller skal vi investere i noe sånt? https://no.coolshop.com/produkt/trun...ak-pink/A2RJ6M Vi har billetter som inkluderer bagasje til alle sammen og kommer ikke til å ha en koffert hver, så er for så vidt ikke noe problem å ta puter i en koffert. Men disse med ryggsekk så jo ut som de har noe som fører belte i rett høyd over skulderen og er kanskje også lettere på senere reiser der vi må benytte oss mer av taxi.
|