|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?I morgen (!!!) fyller Mannen 50. Han skal ha en ordentlig fest til sommeren, i morgen skal vi kun ha en middag her hjemme, og begge skal på jobb og ungene skal på skolen, så det er svært begrenset med tilberedningstid og i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?Stekte kamskjell med rukkola, creme fraiche og søt chilisaus til forrett.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?Take away? Neida. Stek er jo superlett så lenge du har et steketermometer. Og en enkel suppe til forrett fikser du lett med et stk blomkål kokt i god kraft/buljong, deretter stavmikset med litt av kokevannet og litt fløte, saltet pepret og servert med sprøtekt bacon og noen dråper god olje. Trøffelolje for dem som liker slikt, for eksempel.
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?
Take away hadde vært helt fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
Kjøp.
![]() |
#9 |
|
Jeg vurderer å ta hjemmekontor i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tatt på
|
![]() Sv: Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?Jeg vil forslå mokkafromasj til dessert. Kjapp og enkel å lage og kan fint lages i dessertskålene.
![]() |
#15 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?Panna cotta kan du og fint lage - men nå har du jo alt fått kaketips, ser jeg.
![]() |
#16 |
Epikur
|
![]() Sv: Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?Jeg ville laget vindundergryten eller en annen gryte, for den kan lages i dag og blir bare enda bedre av å stå til i morgen.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?Ah, men det er i dag, ( |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Epikur
|
![]() Sv: Enkel, men god meny for femtiårsdag med familie?Det går sikkert veldig fint.
![]() |
|
|