Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Lydbøker i gave

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-15, 11:27   #1
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Lydbøker i gave

Jeg skal gi en lydbok til noen i gave. Hvordan gjør jeg det? Er det CD som gjelder, eller noe annet? Jeg vil helst kjøpe nye fysisk, litt usikker på hvordan reiseavdelingen her ser på itunes-kvitteringer som expenses. Helst også noe som kan byttes.

Og har noen tips til en god bok til en ung dame i 20-åra?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 12:34   #2
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lydbøker i gave

Du kan jo kjøpe en sånn Digibok i bokhandelen, som kommer med øreplugger og lydboka i en avspillingsdings. Ellers er det jo fortsatt CD-lydbøker å få tak i i de fleste bokhandlere

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 12:37   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville gått for cd. Da kan mottakeren velge om hun vil rippe dem selv og legge inn på pc/mobil.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 12:52   #4
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Supert, takk for svar! Hun skal ikke se på skjerm, så det er kanskje best med sånn digi-bok greie? Jeg skal ta en tur innom bokhandelen og se hva jeg finner.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 15:03   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen lydbøker kommer som både CD og MP3 i samme pakka.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-01-15, 15:32   #6
Heddamor
Bør lage seg en tittel selv

Heddamor sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Heddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populærHeddamor er populær
Standard

Man får ikke bok+spiller i ett lenger. Da må du evt kjøpe digispiller og digikort ved siden av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.