|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?Tregården Resturant på Persaunet er koselig!
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?Kommer jo an på hvilken mat, miljø du tenker deg.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?Tavern på Sverresborg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?IKEA, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?Her på min kant av byen har vi Fratelli oppe i lia og Milano borte ved fabrikken. Det var en bra asiatisk sak ved Folkets hus, men jeg vet ikke om den lever enda. Kjører aldri den veien etter at yngste skiftet skole. Den het noe på Z?? ... Må google.
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?Horizont, heter den. Mulig det bare er Take away, har aldri vært der, bare hørt om folk som likte maten der. Teita mannen min liker ikke asiaisk mat.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?Man kan sitte ned på Horizont, men det har jeg aldri gjort og jeg synes ikke det virker så koselig der. Barn er velkommen med eget lekerom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?På Byåsen har du Palermo på Munkvoll. Nydelig mat synes jeg, og et trivelig miljø.
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?Prego er ved REMA Bromstad. Har ikke spist der fordi det virker så tomt og trist. Jentenes favoritt er kyllingvinger i Tyholttårnet, men så er de turister som ser og peker.
![]() |
#12 |
Glad
|
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?
Den lever og kan godt sitte der.
![]() |
#13 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Anbefal en restaurant eller cafe i Trondheim som ikke ligger i sentrum?Bagle på Sverresborg museum og restauranten på Lian. På Lian har de lunsj på onsdager. Med kortreist, hjemmelagd mat. Da er det brødskvier med gulrot og vanlijesyltetøy og skinke fra Frosta osv. Det var veldig bra den ene gangen jeg har vært der.
![]() |
|
|