Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

[Discworld] Heks eller vakt?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Se resultatene: Heks eller vakt?
Heks 3 37,50%
Vakt 5 62,50%
Deltakere: 8. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-15, 14:29   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

[Discworld] Heks eller vakt?

Jeg trenger hjelp til en sjikkli vanskelig beslutning. Jeg nærmer meg slutten på Guards! Guards! (min første Pratchett-bok), og vil lese mer. Men jeg vet ikke om jeg bør fortsette på vaktserien nå mens jeg er litt inne i det (kommer til å lese videre uansett), eller om jeg skal begynne på Equal Rites nå. Jeg er veldig utålmodig og tror jeg kommer til å digge heksene, selv om jeg likte Guards! Guards! veldig godt.

Hva skal jeg velge? Jeg lider av en sjelden form for beslutningsvegring her, så nå skal jeg jammen prøve å slenge på en poll også.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.