|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Ja, altså bare sånn tilfritidsbruk, ikke profesjonelt. Jeg lurer fordi jeg bor i et område (er fra Vestlandet opprinnelig) der folk er på langrennsturer, skøyter, spiller hockey og står slalåm stadig vekk i helgene.
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Når det er fint skiføre i nærheten, så terskelen er lav, drar vi endel på skiturer ja og alle har langrennsutstyr som passer til en hver tid. Det vil si atvi årlig går over og kjøper større barnestørrelser.
![]() |
#3 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Ja vi står langrenn, slalom, brett, spiller hockey, bandy eller bare står på skøyter. Har en mann som elsker vintersport, jeg henger på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Jeg kan ikke fordra vinter og vintersport. Men heldigvis er faren til gutta superpappa, og tar de med på ski, skøyter og slalom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Finnes ikke interessert, men ungene går på skøyter når det er mulig, da er jeg med som tilskuer. Skiføre har det vært dårlig med de siste årene, men de har ski, så de kan gå seg en tur dersom det er snø.
![]() |
#7 |
anglofil
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Finnes ikke interessert heller og jeg har vokst opp med ski på beina. Det var faktisk så mye ski i barndommen at jeg skylder på det for det heller anstrengte forholdet jeg har til ski som voksen.
![]() |
#8 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Vi er som dere, Apple. Noen turer til Valle Hovin for å gå på skøyter - som er min foretrukne vinteruteaktivitet. Litt aking, og enda mindre skigåing, til tross for at vi bor tett inntil skogen, med lysløype, oppkjørte løyper og alle herligheter. Jeg er rett og slett ikke så glad i å gå på ski i kuperte Østmarka, nærmest i kø med titusen andre. Synes det kan være veldig fint å gå i fjellet, men der er vi jo aldri (og dét handler jo nettopp om interesser: København eller Hemsedal, liksom? For oss er valget enkelt.)
![]() |
#9 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Godt å høre. Jeg la jo inn forespørsel om åpningstider i ishallen. Lavterskel å dra på skøytebane i nærheten. Typisk er jo at jeg skal senke terskelen ved å være forberedt, kjøpe inn nødvendig og passelig utstyr. Og akkurat da blir det mildvær. Eldste mangler skisko i passe str, men det er så typisk at dersom jeg ikke kjøpet det, så kommer vi oss ikke ut fordi han ikke har skisko. Kjøper jeg, så blir det ikke fordi det ikke passer, ikke er bra vær osv.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Ungene har skiarena ved siden av skolen og den brukes, både av skolen og bhg når de gikk der, vi prøver også å få til noen turer. Men vi er mer glad i å stå på slalåm, når det er snø da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Jeg har jo mest lyst til å dra et annet sted enn til snøen, men noe av grunnen til at vi drar på fjellet i påsken, er at da får vi skjøvet bort den dårlige samvittigheten fra resten av vinteren. Da er det intensivt ski i 4-5 dager og så Puh, fikk vi krysset av det på lista for i år.
![]() |
#12 |
Teller ned
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Ski, skøyter og aking blir det mye av. Vi bor slik til at vi kan ta på ski rett utenfor døra, det hjelper så klart på. I år har det ikke vært noe særlig skiføre så da har vi stått på skøyter, Frogner (Oslo) anbefales når de lokale skøytebanene ikke er sprøytet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Våre søndager går stort sett bort i håndballkamper. Nå blir det innebandy også. Men alle liker å gå på ski, så det gjør vi når vi er på hytta. Ellers liker gutta å stå på slalåm, så vi prøver å få oss noen turer i en eller annen bakke i løpet av vinteren. Gjerne i nærheten.
![]() |
#14 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Nå bor vi i kyststrøk på sørvestlandet, men vi gjør faktisk en innsats for at barna våre skal få oppleve skiglede og lære å gå på ski. Foreløpig langrenn.
![]() |
![]() |
#15 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Vi var mye flinkere da gutta gikk i barnehage. Nå er det stadig besøk og treninger i helgene så da blir det ikke noe utenom skøyter. Det blir litt slalom, men toppen 5 ganger ila vinteren, siden det blir så dyrt med 4 heiskort.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Jeg skulle ønske jeg kunne si ja, vel denne vinteren kan jeg i grunnen det. Vi har fått testet langrennski og skøyter alle tre, flere ganger til og med. Men det er nå fordi vi bor slik til at det ikke er fullt så langt å kjøre som det var før.
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Jeg er elendig på ski og skøyter selv. Virkelig elendig. Men jeg prøver å få med ungene, så de skal bli flinkere enn jeg er.
![]() |
![]() |
#18 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Jeg elsker snø og vinteraktiviteter ute! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Driver du og familien med vinteraktiviteter/ vintersport?Niks. Dvs, ungene aker og leker i snøen når den en sjelden gang er her, og de har ski som passer, men vi har aldri vært hele familien på skitur sammen. Teller en tur eller to på skøytebanen i løpet av vinteren?
![]() |
![]() |
|
|