|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Kuttet havreJeg spiste en sånn ferdig havregrøt fra Fjordland en dag, med kuttet havre i stedet for vanlige havregryn. Det var veldig godt, men for dyrt (og for mange kalorier) å spise som hverdagsfrokost i lengden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kuttet havreJa, det tror jeg og. Jeg har funnet kuttet rug, og sendte en mail til produsenten om de hadde tenkt til å lage havre, men fikk ikke svar. Jeg liker grøt på kuttet havre, men ikke havregryn.
![]() |
#9 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kuttet havreJeg bestilte 6 pakker (3 uten gluten og 3 vanlige) sist uke på iherb.com. Desverre så hadde jeg ikke sjekket at de nye reglene var 350kr ink frakt så vi må nok betale både moms og avgift når de kommer i løpet av neste uke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kuttet havre |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kuttet havreDet var de jeg bestilte og. De har glutenfri versjon til litt mer for de som trenger det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Kuttet havreNå trodde jeg det var enda en presumptivt sunn matvare som var kommet på nei-lista.
![]() |
![]() |
#17 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Kuttet havreSteel Cut oat heter det, som barberblad kuttet korn. Stort i USA, nytt i Norge.
![]() |
|
|