|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva er det som skiller dyre og billige kjøkkenmaskiner?Ønsker meg en kjøkkenmaskin, men det er hovedsaklig kun til enkel baking i ny og ne. Jeg ønsker dermed ikke å kjøpe en til mange, mange tusen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er det som skiller dyre og billige kjøkkenmaskiner?Kraften, først og fremst.
![]() |
![]() |
#3 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det som skiller dyre og billige kjøkkenmaskiner?Jeg kommer nok ikke til å begynne å bake mye, men hvem vet. Kanskje jeg plutselig finner ut at med maskin så får jeg til deigene skikkelig og da kan jeg jo bli fristet til å være mer aktiv på kjøkkenet, men storbaker blir jeg nok aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva er det som skiller dyre og billige kjøkkenmaskiner?Jeg tror faktisk en av OBH sine kjøkkenmaskiner ble nr 2 i en test, etter Kenwood, så det er mulig det er et godt kjøp.
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er det som skiller dyre og billige kjøkkenmaskiner?Motoren, ja. Du vil knapt tro hvor stor forskjell det er.
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva er det som skiller dyre og billige kjøkkenmaskiner?Da klarer du deg nok fint med eltekrok, kanskje en K-krok (fin til pai- og tertedeiger) og ballongvisp. Det blir virkelig super krem og marengs med vispen til kenwooden.
![]() |
|
|