|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Jeg har fått meg hund på en prøveukeI går tok jeg i mot en skjønn labrador hanne. Han er kastrert og fem år. Inne er han det snilleste og roligste hunden du kan tenke deg, men noe helt annet når vi går tur.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeUff, vanskelig det der. Det kan jo være du klarer å jobbe sånn oppførsel av han, men jeg hadde nok leitet litt videre.
![]() |
#3 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeHvis du er litt i tvil, så følg magefølelsen din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeHar du lyst på en hund du må jobbe mye med, og som kanskje aldri blir helt bra?
![]() |
#5 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeDet er det som er vanskelig å vite. Han har mer pluss i seg wn minus. Han har knyttet seg veldig til meg på to dager bare. Tusler etter meg overalt. Lytter når jeg snakker. Han har de fineste øyne jeg har sett. Han fiser som en mann og snorker som en liten tjukkas. Han virker klok bak sine vakre brune øyne og han har kjempesjarm å vet å bruke den også.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeHan høres ut som en fin hund. Jeg ville prøvd han denne uken, og evt. bedt om en uke til hvis du fremdeles er i tvil.
![]() |
#7 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeAntidrasele ville jeg absolutt prøvd ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeJeg ville tatt kontakt med noen som spesialiserer seg på hundeadferd.
![]() |
#9 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveuke
Dette tenkte jeg også Sist redigert av løve70 : 13-01-15 kl 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeÅhhh, Labrador. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeJeg tenker at dersom du klarer å få ham fra "vill og gal og MÅÅÅÅÅÅ ta den hunden!" til å leke sammen, så har du kommet langt allerede! Det er langt i fra alle som vil få til det kunststykket der. *imponert* Kanskje det er den rette hunden for deg? Eller for å si det på en annen måte, kanskje du er det rette mennesket for hunden? Det høres jo ut som om du og hunden har "kjemi", og at du er en person han stoler på, i og med at han klarte å roe ned med din hjelp. Jeg tror at dersom du "holder ut", og jobber med ham, så kan du ende opp med en fantastisk hund.
![]() |
![]() |
#12 |
This is normal!
|
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeJeg ville nok valgt en hund som barna også kunne håndtere. Hvis den er vanskelig å holde for deg, vil det vel være nesten umulig for dem. Vil de som skal passe den hvis du er borte/syk klare å kontrollere den?
![]() |
![]() |
#13 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeSkaff deg en grime til han når du går tur.
![]() |
#14 |
|
Den var fiffig, Mex. Lurer på om jeg kan bruke en sånn på bomseboxeren min når vi går der det er mange andre hunder? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tidsklemma
|
Det burde vel kunne gå det.
![]() |
#17 |
Tidsklemma
|
Verdt å prøve ja.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveukeDette var jo en veldig avsporing, sorry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tidsklemma
|
Hmm.. jeg vet ikke helt jeg.
![]() |
#20 |
|
Jeg ville heller ikke byttet ut gærningen min. Men jeg ville ikke påtatt meg en stor, vanskelig hund hvis jeg ikke visste at jeg hadde 100 % mulighet til å håndtere ham selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|