|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trådløse hodetelefoner til tv og treningJeg trenger noen trådløse hodetelefoner som passer til en tv. Den har ikke Bluetooth. Samtidig må de ikke være sånne store og varme, jeg skal bruke de til trening. Tredemølla bråker, og hvis jeg setter opp lyden så den overdøver mølla så får ikke ungene sove. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har diplom
![]() Sv: Trådløse hodetelefoner til tv og treningIngen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Trådløse hodetelefoner til tv og treningJeg har bestilt adapter på ebay, men har ikke fått det ennå. Kostet under hundrelappen.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Trådløse hodetelefoner til tv og treningDet finnes trådløse hodetelefoner, f.eks hos Hifi-klubben, som bruker en eller annen form for digital overføring av lyd. De har en enhet/base som kobles til TVen/forsterkeren som formidler signalene. Jeg hadde en variant for noen år siden, men det var mye susing og de var egentlig ganske ubruklige. Jeg vil tro at det har skjedd endel forbedringer de siste årene.
![]() |
#6 |
Har diplom
![]() Sv: Trådløse hodetelefoner til tv og trening
Ja, jeg har funnet noen sånne, men det er bare sånne store (varme) hodetelefoner, så det utgår til tredemøllebruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|