|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Jeg trenger følehorn!Jeg kan helt sikkert klare å mekke det til hvis jeg kjøper hårbøyler og piperensere og sånn, men hadde egentlig håpet å finne noe ferdig. Butikkrunde i går ga ingen resultater, så om noen har tips om følehornbutikk er det flott. Jeg kan rekke å bestille på nett, og er også åpen for bruktfølehorn om noen har to par og ikke trenger dem lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Jeg trenger følehorn!Det tror jeg blir litt tynt og smått? Skal ha noe a la disse. Men de må passe til voksne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Jeg trenger følehorn!Snakker vi studier eller et skikkelig kult arrangement i privatlivet?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Jeg trenger følehorn!Tusen takk, pøbelsara, om det skulle passe sånn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Jeg trenger følehorn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger følehorn!Skal krysse fingre!
![]() |
|
|