|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Knust dusjen, jeg leierAner ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden.
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leierHva med å ringe utleier og si at dusjstangen falt av, så den må fikses? Når den er gammel og slitt vil det vel være utleiers ansvar. Det ville i hvert fall jeg ment, om det hadde skjedd hos våre leietakere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leier
Enig. Mener huseier skal fikse ting som naturlig skal være i boligen. Og en dusj er jo noe slikt?
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leierJa, forsøk det. Du må i alle fall gi beskjed tenker jeg.
![]() |
#6 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leierTipper dette kommer litt an på hvor rund utleier er. Er man uheldig og ødelegger noe når man leier, så er det ens eget ansvar å fikse, men skjer uhellet pga slitasje på fastmontert utstyr som følger leiligheten, så skal det vel være utleiers ansvar. Og da kommer det vel an på hva som blir sett på som slitasje i dette tilfellet.
![]() |
#7 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leierMed mindre han hang etter armene i stanga, skal den jo ikke falle av uten videre. Jeg ville tro dette er noe utleier skal ordne.
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leier
Han er 180 høy, derfor han vasker dusjen for jeg er så liten.
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leierDen er jo snart 25 år gammel, så at det skjer noe og den må utbedres må du regne med.
![]() |
#10 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leierDe bruker ikke penger før de MÅ her. Betaler 8000 kr i mnd. Måtte pusse opp for mine egne penger når jeg flyttet inn. Kjøkkenet holder på å falle ned og badegulvbelegget har store brune flekker etter badematter.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Knust dusjen, jeg leierJeg er enig, synes utleier skal ordne ny dusj! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|