Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken app for avkryssing?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-15, 19:52   #1
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Hvilken app for avkryssing?

Bær over med meg, jeg burde vel ha greid å finne ut noe med googling, men jeg får ikke tak i det jeg leter etter.

Jeg skulle hatt en app som teller for meg. Ikke en som teller ned dager eller en to do-app, men der jeg feks kan sette opp et skjema med 50 treningsøkter. For hver gang jeg har trent, kan jeg krysse av. Jeg har et par ting jeg har lyst til å jobbe inn som daglig vane, som jeg kunne tenke meg å krysse av hver dag og få opp en rapport hvor mange dager jeg har fikset det. La oss si at jeg vil bruke tanntråd hver dag. Når jeg har nådd 50 ganger, vil jeg ha en belønning. Eller la oss si at jeg skulle lest 15 min i en bok hver dag. Noen dager klarer jeg ingenting, andre dager klarer jeg 45 min og kan sette tre streker.

Finnes en sånn app?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-15, 20:06   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken app for avkryssing?

Way of life kan kanskje fungere, men jeg er usikker på om du kan legge inn målet. Den er sånn at man rapporterer om man har gjort noe man ønsker (eller ikke ønsker) å gjøre og ser på trender.

Gammel 18-01-15, 20:20   #3
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken app for avkryssing?

Takk for tips! Den fant jeg ikke, men jeg fant Hab it, som muligens kan fylle noe av behovet.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:20.